Aandacht

Heeft u behoefte om belangrijke zaken waar u zelf niet of moeilijk uitkomt eens met één van onze pastores te bespreken, aarzel dan niet om contact op te nemen. Ieder lid van ons pastorale team gaat graag met u in gesprek.

Pastoor Floris Bunschoten
tel.nr.: 06-411 68 657
fjbunschoten@parochiefranciscus.net

Kapelaan Julius Elferink
tel.nr.: 06-214 17 369
jhnelferink@parochiefranciscus.net

Catechese docent Vincent Borgonjen
tel.nr.: 06-504 34 719
vjmborgonjen@parochiefranciscus.net

Bezoekgroep

Pastoraat en huisbezoek worden verzorgd door onze bezoekgroep, die wordt ondersteund door de pastores. Stelt u prijs op een bezoekje, zo af en toe, een luisterend oor, iemand die met u wil spreken, bidden of iemand die u de communie komt brengen? Neemt u dan contact op met het parochiesecretariaat.

Een andere mogelijkheid

Op een moment denk je:

Ik wil er eens even uit om mensen te ontmoeten of
Ik wil mijn verhaal vertellen of
Ik zoek wat gezelligheid…

Onze suggestie: De Koffie-ochtend

Iedere donderdagmorgen is er in het parochiehuis aan de Rijksstraatweg 28, van 10.00 – 11.30 uur een open koffie-ochtend voor mensen uit de buurt. Vóór of na een bezoekje aan de markt kunnen buurtgenoten elkaar ontmoeten voor een kopje koffie en een praatje. Contactpersoon: Piet Bonfrer.