Welkom op de site van de Adelbertuskerk in Haarlem

De Adelbertuskerk is 1 van de 5 kerken die deel uitmaken van de H. Franciscusparochie i.o. (www.parochiefranciscus.net). De RK H. Franciscusparochie i.o. is een samenwerkingsverband tussen de parochiegemeenschap IJmuiden, Engelmunduskerk in Driehuis, OLVAB/Naaldkerk in Santpoort-Noord, Mariakerk in Haarlem-Noord, Adelbertuskerk in Haarlem-Noord.

Ons 100-jaar oude kerkgebouw met de mooie gebrandschilderde ramen is voor veel Haarlemmers een bekend punt.
In onze kerk kunt u voor veel dingen terecht, voor een gesprek over geloofszaken.  Maar ook is er altijd de mogelijkheid om een luisterend oor te vinden, voor gebed en bezinning. In onze kerk is een diversiteit aan vieringen zoals eucharistievieringen, woord- en gebedsvieringen, taizévieringen. Voor huwelijken, doopvieringen, uitvaarten, wakes en het toedienen van de ziekenzalving kunt u te allen tijde contact met ons opnemen(pastoraalteam@parochiefranciscus.net).

Wij bieden hulp aan mensen in financiële en/of materiële nood binnen onze parochie, en ook mensen buiten onze parochie bieden wij onze hulp aan d.m.v. het steunen van diverse hulporganisaties.
En als u alleen een praatje wilt maken of een kopje koffie wilt drinken bent u natuurlijk altijd van harte welkom. Voor het opgeven van intenties kunt u contact opnemen met het parochiesecretariaat van de H. Franciscusparochie i.o., 023 58 35 785.
Onze kerk heeft de rijkdom van een groot aantal werkgroepen waaronder drie koren waar men altijd weer nieuwe vrijwilligers bij kan gebruiken.

Wij wensen u veel plezier met uw ontdekkingstocht op onze website en houden ons aanbevolen voor uw tips om deze website nog aantrekkelijker te maken. U kunt op deze website ook ons beleidsplan vinden.

Uw op- of aanmerkingen kunt u adresseren aan: website@adelbertusparochie.nl